საგარანტიო მომსაურება, წესები და პირობები
საგარანტიო პირობები:
საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს ნივთის უფასოდ შეცვლას ან შეკეთებას საგარანტიო პერიოდში. საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ავტორიზებულ სერვის ცენტრებში, საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართებზე.
გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია ტექნიკური წუნით (არა პროგრამული). სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული ნივთის დასახელება, სერიული ნომერი (იმეი კოდი არსებობის შემთხვევაში), მყიდველის სახელი,გვარი, პირადი ნომერი, შეძენის თარიღი, გამყიდველი კომპანიის ბეჭედი, პასუხისმგებელი თანამშრომლის და მყიდველის ხელმოწერები. წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქტს საგარანტიო მომსახურება არ შეეხება.
ტრანსპორტირება სერვის ცენტრამდე და პირიქით ხორციელდება მომხმარებლის ხარჯებით.
სერვის ცენტრი ვალდებულია, შეაკეთოს დაზიანებული ტექნიკა საგარანტიო ტალონში მითითებული პირობების შესაბამისად, სერვის-ცენტრში მიღების მომენტიდან 45 სამუშაო დღის განმავლობაში. (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები). იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა პროდუქცია ექვემდებარება შეცვლას. ნივთი იცვლება იგივე მოდელით. თუ იგივე მოდელი აღარ არსებობს, იდენტური სპეციფიკაციის სხვა მოდელით. თუ არ მოიძებნება იდენტური სპეციფიკაციის ნივთი შეცვლისთვის შესაძლებელი ნივთის გადაცვლა სხვა მაღალ ფასიანი (ფასთა სხვაობის ანაზღაურებით მომხმარებლის მიერ) ნივთში რომელიც მიეკუთვნება შეძენილი ნივთის კატეგორიას.
იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები).
მომხმარებელი ვალდებულია:
გარანტია არ მოქმედებს/უქმდება თუ:
ნივთის შეცვლა დაშვებულია მხოლოდ სრული კომპლექტაციით, აუცილებელია ყუთის და აქსესაურების შენახვა.
ტექნიკის აქსესუარებზე;
სითხის, ორთქლის ან სხვა უცხო სხეულის მოწყობილობაში მოხვედრის შემთხვევაში;
მომხმარებელთა საყურადღებოდ:
მომხმარებელს უფლება აქვს:
შეძენიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, მომხმარებელს (ფიზიკური პირი) უფლება აქვს გამყიდველს დაუბრუნოს ონლაინ შეძენელი ტექნიკა მიზეზის/საფუძვლის მითითების გარეშე
აღნიშნული წესი არ ვრცელდება იურიდიულ პირებზე/მეწარმე სუბიექტებზე
კერძოდ, მეწარმე სუბიექტებს/იურიდიულ პირებს არ აქვთ ნივთის 14 კალენდარულ დღეში დაბრუნების უფლება, კანონმდებლობის შესაბამისად.
ფიზიკური პირის მიერ შეძენილ საქონელს აქვს კომერციული და კანონისმიერი გარანტია თუ არ არის მითითებული სხვა პირობები.
ასევე მომხარებელმა უნდა დააბრუნოს ყიდვის მომენტში მიმდინარე აქციის ფარგლებში მიღებული აქსესუარები, ელ.ვაუჩერები ან/და სხვა ნივთები, რომლებიც უნდა დაბრუნდეს ან შეიცვალოს ორიგინალ/დასაბრუნებელ მოწყობილობასთან ერთად. თუ ვერ მოხდება აღნიშნული ნივთების/ვაუჩერების დაბრუნება, მათი ღირებულება გამოაკლდება მომხმარებლისთვის ასანაზღაურებელ თანხას.
მტკიცების ტვირთი:
თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.
მიუხედავად ზემოთქმულისა გაცნობებთ, რომ მოცემული საგარანტიო პირობები არ ზღუდავს მომხმარებელს, რომ ისარგებლოს მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით მისთვის მინიჭებული უფლებებით!
გაფრთხილება
ცეცხლის გაჩენისა და საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაზიანების თავიდან აცილების მიზნით, გთხოვთ გამორთოთ ტექნიკა დენის წყაროდან, ასევე ნებისმიერ გარე დამაკავშირებელ მოწყობილობასთან, ანტენასთან და ა.შ, ჭექა-ქუხილისა და ძლიერი წვიმის დროს.
მესაკუთრე/შემძენი ვალდებულია, შეკეთების მიზნით ნივთის სერვის ცენტრში წარდგენიდან 15 დღის ვადაში მიაკითხოს და დაიბრუნოს ნივთი თუ შემკეთებლის/გამყიდველის მიერ სხვა ვადა არ იქნება განსაზღვრული. წინააღმდეგ შემთხვევაში, გამყიდველი თავისუფლდება ნივთის შენახვის პასუხისმგებლობისაგან.